torsdag, juni 19, 2008

Tröstfiske

Vem gjorde fel?
Hur kunde det gå som det gick?
Vem får sparken och vem slutar?
Frågorna är många, analyserna ännu fler och svaren olika beroende på vem man frågar om matchen i går.
Trist var det i vilket fall at Sverige åkte ut ur EM.

Tur då att man har fisket att ta till som tröst under helgen. Får bara hoppas att det blir jag som segrar i matchen mot fiskarna annars vet i fan vad jag tar mig till.

Kanske super ner mig och somnar i något dike i morgon.

Trevlig midsommar på er.

3 kommentarer:

AspLövet sa...

Tänk om du super ner dig och somnar i något dike i morgon och sen vaknar upp doftandes fisk utan att minnas hur det gick till.

Det vore rätt kul tycker jag.

Anonym sa...

Det vore kul OM du tog med Dig en fisk och rökte den till på fredag!!! Det vore k...gott! Tänk Dig den med en god öl!!

Anonym sa...

GLAD midsommar! (glömde)