onsdag, juni 18, 2008

Kom igen nu sverige.................

Va fan är det som händer?
Ett tokpassivt Sverige som blev totalt utspelade i första halvlek av ett Ryssland som kunde gjort klart fler mål en det enda dom gjort.
Sverige kom i.o.f.s. igen lite i slutet och förhoppningsvis så fortsätter det så i andra halvlek och med lite tur och mycket skicklighet, precis som mitt fiske, så petar dom in en reducering.

F.ö. så fiskade jag lite i regnbågssjön i lördags men det var inget att skriva om eftersom jag bara fick en femhundragrammare och ett par hugg.
Men jag har fortfarande hundraprocentig utdelning i den sjön.
Känns skönt.

I morgon bär det av ut till landet för lite midsommarfirande och förhoppningsvis en del fiske.
Med lite tur och mycket skicklighet så kanske jag kan få någon gös på vertikal jiggning.

Nu ska bara Sverige gå vidare så man kan kolla in kvarten mot Holland på lördag.

Inga kommentarer: