tisdag, april 01, 2008

1 år av insikt

I morgon är det 1 år sen jag startade denna blogg och detta år av skitsnack och svammel på denna sida har fått mig att fundera på vad fan det är man håller på med.
Fiska?
Vad fan är det för något?
Tar en jävla massa tid och inte blir man mätt i magen av det heller.

Så jag har nu bestämt mig för att ta ett sabbatsår från fiske och bara ägna mig åt heminredning, skogspromenader, yoga och andra kroppsligt renande saker, bara dricka örtte, bara se kulturnyheterna på tv o.s.v.

Ses om ett år........

3 kommentarer:

Anonym sa...

Örtte!? du vet ju att ALLT te är äckligt!

Sen slog det mig vilken dag det är..

/Ice

Anonym sa...

Har denna nyvunna insikt något namn (förutom April-april).....kanske "Mickisoismen"...och kan man gå med i denna blivande stor-sekt??

// D.E.

Anonym sa...

Näe Mickis e för djup (?) för 1:a april...
Nu kanske vi hinner träffas oftare!!!
Cykla och grilla och öla och med mera!!!