måndag, mars 31, 2008

Inget fiske men nya prylar

Som jag befarade så blev det ingen Norpan-Cup i söndags.Det var is vid rampen så det var lite svårt att lägga i båtarna, det hade nog funkat i dag.
Det blev heller inget besök nere i Slagsta på Beoutdoors megabutiksöppning, orkade helt enkelt inte åka dit men jag har däremot införskaffat lite nya prylar.Jag har fått ett par coola fiskebrallor gratis bara för att fodret var felsydd och vridet i byxan men med en händig mamma så var det inga större problem att få dom fixade.
Så nu har man ett par helt nya, fullt fungerande fiskebrallor.
Gratis är gott!!

Sen har jag även införskaffat en ny flugrulle, en Loop evotec LW 7/9, som jag köpte för halva priset för att färgen på rullen aviker lite grann mot hur dom nya modellerna ser ut.
Men vad fan gör det?
Inte tror jag att fisken bryr sig i.v.f.

Inga kommentarer: