söndag, november 11, 2007

Kunde inte sagt det bättre själv

Jag har som jag tidigare berättat varit i Kaitumälven ett antal gånger och haft fantastiskt bra fiske och nu har tyvärr ;) även fler hittat till detta paradis.Enda skillnaden är att vi inte bara sett dom stora fiskarna utan även fångat dom.

Jag förstår inte riktigt varför denna artikel kommer så sent som den 11 November eftersom man bara får fiska på denna sträcka under Juli och Augusti så det måste ju ha varit då dom var där. Men det fanns säkert så mycket "viktigare" nyheter att fylla tidningen med under dom dryga två månader som det gått sen dess.
...... eller hur?!!

Hur som helst så längtar jag tills jag återigen står i älven med renar och älgar som grannar och drar kiloharr på kiloharr plus en och annan bonusöring på ett par kilo.

Inga kommentarer: