fredag, november 30, 2007

Klart för fiske

Håller som bäst på med att plocka fram adventsstjärnor och ljusstakar, små och stora tomtar och allt annat smått och gott som skall fixas i ordning till på söndag.
Måste även handla julmust och glögg i morgon för det är ju också en tradition på första advent.

Varför gör jag detta redan nu kan man undra om det inte skall upp förrens på söndag?
Jo, för att på söndag skall jag, tro det eller ej, faktiskt fiska igen men bara om jag har fixat alla adventsbestyr först.
Har lyckats fixa barnvakt ett par timmar så det får nog bli en tur till huvudstaden i jakt på en havsöring eller två från flytringen.
Det känns ju lite tidigt att fixa "jullaxen" redan nu men jag skulle inte ha något emot att få en julklapp några veckor för tidigt för man vet ju inte om man får några fler chanser innan dopparedagen.

Vet ju i.o.f.s inte om jag kommer få några julklappar alls förutom dom fiskeprylar jag köper till mig själv vill säga.

Inga kommentarer: