fredag, november 02, 2007

Coola killar och mer gnäll

Det hjälpte tydligen inte att gnälla över att folk inte kan ta bra trofébilder för i går landade det ytterligare en bunt med mer eller mindre kass bilder i min brevlåda.
Bilden till vänster var en av dom bästa trots att man bara ser en halv gädda hängandes som en slak balle. Det var tydligen viktigare att få med dom två coola killarnas ansikten med solbrillor på trots att det var molnigt.

Det ända bra med denna bild är att man ser vilket bete som gäddan högg på.
Norpan-Greenie



5 kommentarer:

Anonym sa...

tror vi får införa ett pris för bästa bild, eller straff för sämsta bilden.

Anonym sa...

Som straff: -Straffkn***ad med slak gädda?? :-)

D.E.

Anonym sa...

Moget D.E Moget !!

M.t.P. sa...

För min del får era kommentarer vara hur mogna eller omogna som helst.
Det är bara kul att man får några kommentarer alls.

Anonym sa...

Hmmm jag kanske hade kunnat formulera min kommentar betydligt mognare (läs: elakare) med tanke på straffsparksupplägget till text bilden kom med.... men direkt omoget...nope, den köper jag inte....då har du missat jargongen som råder i det här gänget!

Och med tanke på moget....jag skrev då under min kommentar i alla fall...

More immature comments coming up in a blog near you....

/ D.E.