onsdag, oktober 17, 2007

Inte bara jag

Det verkade som om det inte bara var jag som vart drabbad av Viking Lines vrede i helgen som var.
Jag borde ju ha insett att det var något i görningen när jag såg denna båt ligga som den gör vid bryggan där jag har min båt.
Den hade ett stort hål i skrovet och om det inte var "Hajen" som vart i farten så kan den mycket väl ha blivit påkörd av Viking Line.

Kanske då inte detta Viking Line bete utan ett något större fartyg.
Jag förstår fortfarande inte hur jag med mina grymt läckra beten och min överjävliga fisketeknik kunde bli så bortfiskad av detta jävla reklambete.
Gäddorna måste fan ha varit fulla.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Är ju det jag alltid sagt, röd-vit är het!
Även om just denna zalt nog ligger på 'ful'änden av listan

Anonym sa...

Vad har de 2 bilderna gemensamt??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
-Läcker!!

// D.E.