måndag, oktober 01, 2007

Bättre och egna bilder


Det är fan vad det skall vara svårt att få tag på lite bra fiskebilder på sig själv eller på sina kompisar.För trots att det tas en hel del bilder, antingen med gammal hederlig, digital eller telefonkamera, så verkar det jävligt svårt att få in dom i datorn och skicka dom via mail till mig.

Jag har b.l.a. efterfrågat lite fler bilder, som jag vet finns, på min 10,3 kg´s gädda som jag tog i sommras och lite bilder från grabbarnas tur till Idsjöströmmen och nu senast från helgens bravader men trots att man tjatar så verkar det var för svårt för dessa, enligt dom själva, tekniska grabbar att få tummen ur och lösa problemet vilket det än må vara.


Så nu tog jag saken i egna händer och köpte en ny kamera till mig själv som man faktiskt kan fota och filma med under vattnet.

Frågan är bara vem som skall hålla i den när jag tar alla mina stora fiskar.

Inga kommentarer: