söndag, juni 01, 2008

Gott och blandat

Efter förra helgens missöden med tappad propeller och relativt dåligt fiske så är man snart på banan igen.
Var och köpte en ny propeller med tillbehör häromdagen så nu hoppas man bara att den kommer passa.
Blir väl inte förens till nästa helg som jag kommer att få det bekräftat.



Det som känns mest jobbigt just nu är att jag fick nedanstående MMS från Agge i går.
Han hade lyckats spräcka tiokilosgränsen för första gången med en vacker fisk på 10,2 kilo.
PÅ MINA HEMMAVATTEN!!!


Naturligtvis ett stort grattis till honom men det tråkiga är att jag inte var med och fick chansen att ta den. Fast den roligaste är att min största vägde 100 gram mer ; )

För övrigt så ska jag ut på lite vertikal jiggning på Mälaren i kväll och då har jag ju chansen att ta en ännu större.

Inga kommentarer: