torsdag, februari 07, 2008

Nu jävlar ........,.

...kan ta mig fan ingenting gå fel.
Jag var på en trevlig liten flugbindarkurs med tema havsöring hos
sportfiskeboden i går kväll.
Jag fick lite tips på nya mönster och fick även en del bundet så nu är man sugen på att komma ut i helgen och testa dessa nya havsöringskillers.
Jag hoppas kunna lägga upp lie bilder under kvällen på dessa grymma flugor.

Nu skulle jag bara behöva en ny flugfiskeutrustning i klass 8.
Blev erbjuden ett Orvis T3 saltwater till en grymt bra pris men måste nog åka och provkasta det innan jag slår till.
Har även blivit erbjuden att köpa en riktigt bra rulle av D.E. så snart kanske man står där och bänder öringar med nya prylar.

Frågan är bara om det är värt 6000:-

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå...bilder på dina alster tack"!! Mest intreserad av trattarna / DE

M.t.P. sa...

D.E.:Jag pysslade med lite annat i går kväll och glömde faktiskt bort det men hoppas kunna fixa det i kväll.