tisdag, november 13, 2007

Kassa programledare

Kollade in säsongspremiären av jakt & fiske på tv4+ i kväll och jag vart som vanligt mest irriterad på programledaren (William) för fiskedelen.
Han är bara en medelmåttig fiskare och han får oss andra fiskare att framstå som supertöntar med sitt jobbiga snack.
Jag tror fan han sa, - vilken fantastiskt fin fisk, minst 20 gånger.

Om alla ickefiskare tror att alla fiskare beter sig och surrar som han när dom fiskar så kan jag förstå att man får en liten fiskenörd-stämpel på sig.

Jag tyckte ju själv t.e.x. att programledaren för jaktdelen snackade och agerade som en riktig skogsmulle men så kan jag ju inget om jakt heller utan dömer då alla jägare efter hans beteende.
Skogsmullar är dom allihopa.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Misströsta inte, vem vet....kanske det dyker upp en riktigt bra programledare en vacker dag.....har du aldrig blivit tillfrågad?

..Du vet väl att det sista som överger oss fugfiskare är hoppet....

...D.E.

M.t.P. sa...

D.E.: Nej jag har inte blivit tillfrågad men så har jag inte dejtat någon i TV4 familjen heller. ;)

Hoppetkommentaren hoppades jag att jag hört för sista gången men tydligen inte.

Anonym sa...

Hmmm du menar att du hoppas på en dejt med Agneta.... :-)

Mmmmm vänta du bara....nästa 2-dagars då W.M-F har lite dåligt fiske kommer den kommentaren hagla programmet igenom...tro mig!!

D.E.