tisdag, oktober 09, 2007

Grym spöböj

Se där, min första egna fiskefilm är på gång att bli överförd.

Jag får tacka FeF för filmning, även om det var lite darrigt på slutet, och ett bra klippjobb men jag var tvungen att pimpa upp videon lite innan jag la upp den.

.......30 minuter senare.

Me hallå, hur länge ska jag vänta innan den är överförd. Skynda på nu rå. Okej jag går väl och kollar på sporten så länge.

.......15 minuter senare

Väntar fortfarande.

......15 minuter senare

Det måste fan vara något fel, får försöka i morgon igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu vill vi se filmen!?!? Har juh väntat ett tag nu. ;) Hoppas den dyker upp snart... /en av norpan grabbarna

M.t.P. sa...

E.A.N.G.: Det kanske inte framgick av mitt inlägg men jag försökte verkligen lägga upp den i går men den ville inte överföras till bloggen.
Funkar det inte i kväll så får jag lägga upp den på youtube och länka till bloggen istället men det brukar bli lite sämre kvallité då.