fredag, oktober 12, 2007

Blandat svammel

Jag har fått en hel del fler besökare dom senaste dagarna och det beror till stor del på att en av Norpan-grabbarna la upp en länk till min film på Fiskesnack.com.
Nu kan man ju tro att jag skulle få någon form av prestationsångest över att ha så många nya läsare men det kan ni glömma. Jag kommer att fortsätta med mina mer eller mindre svammliga inlägg med någon bild som utfyllnad då och då.
Känner jag svenska fiskefolket rätt så kommer dom nog att tröttna ganska snabbt på att läsa mitt svammel och återgå till sina vanliga hemsidor men vad fan gör det.

Skit i det nu och över till det väsentliga, mitt fiske.
Som det ser ut så blir det återigen ett gäddpass på söndag med "kroken i handen mannen" och hans svåger som sällskap.
Man kan ju hoppas att man får fiska längre än 1½ timme denna gång ;)

Satte även min kungakrona som gäddfiskare på spel när jag drog igång en ny gäddtävling som kommer gå av stapeln om två veckor.
Jag fick nio anmälningar på två timmar.
Förmodligen tror alla grabbarna att dom skall få fiska med mig och hoppas på att få lära sig hur världens bästa fiskare gör för att vara så bra som han är.
Men tyvärr kan jag meddela alla dessa sugna killar att endast två av er kommer att få den äran.

Inga kommentarer: