söndag, augusti 19, 2007

Kass polare

Just nu känner jag mig som en riktigt dålig fiskepolare. Jag prioriterar helt fel när det gäller min "lediga" tid eftersom jag gör en massa andra saker än att fiska som t.e.x. cykla.
Jag kunde kanske ha hunnit med ett fiske i morse mellan 6-10 men jag var jävligt seg och trött i går kväll och prioriterade därför att sova istället.
Känns helt oviktigt med sömn just nu när man missat ett fiskepass men det var såklart jävligt skönt i morse.

Sen ser det inte så ljust ut för min medverkan på fiskehelgen i Idsjöströmmen som kommer snart.
Jag kan troligtvis inte vara ledig dom dagar som jag skulle behöva och det känns inte som om jag orkar åka 55 mil på fredagskvällen, ta ett par öl när man kommer fram runt 24.00, fiska och dricka pilsner lördag och söndag och sen åka hem 55 mil på söndagskvällen för att gå till jobbet på måndagen.

Men det klart, är man en riktigt fiskepolare och vill fiska så gör man ju sånt.

Men det är ju inte jag :(

1 kommentar:

Anonym sa...

U suck! ....kom igen nu....se till att komma loss vid 11-snåret på fredagen så löser det sig!!

// D.E.

PS. Om du gör det så U don't suck äny längre :-)