tisdag, juli 03, 2007

Samma Gädda?

Frågan är om detta är samma gädda?

På den översta bilden är det ICE gädda från i söndagskväll och på den undre är det jag och min gädda från i går kväll.

Båda var som sagt 115 cm och ser ganska lika ut men det är jävligt svårt att säga.








Får se om någon av bilderna som D.E. tog på mig och min gädda är i sådant skick att det går lättare att jämföra.

Men som han själv sa i går så har han jävligt dålig koll på hur han för över bilderna från telefonen till datorn så vi får väl se om det blir några bilder alls.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vi kan ju alltid hoppas på att det är två olika, och att några till av deras RIKTIGT stora kompisar står på samma ungefär ställe/ ICE

Anonym sa...

Grattis! Kul att ni äntligen sprängt tio-vallen....tog ju bara 35 år...

Visst fan, vi drar ju till Kaitum på fredag... Visst fan, fick kvoterat i år....igen

Mvh //Ralle

M.t.P. sa...

Ralle: Man tackar.
Grabbarna klarar ju inte att söka, boka och fixa en fjällvecka själva.
Så när jag inte kunde följa med i år så sket det sig totalt för dom också.
Ha det förjävligt :)

Anonym sa...

Grattis Grabbar!!!Här står man med jobb över örorna och inte hör eller ser på flera dagar.....Grymt impad av fångsterna och hip hip hip till alla som i tio-klubben tagit sig!!!!/fred/Fef/fagerlund