tisdag, juni 05, 2007

Fy fan....

...vilken natt.
Skulle ju kunna var något bra om det handlade om t.e.x. ett kanonfiske efter gös eller en passionerad natt med H.S.B., men så var icke fallet.
Jag har typ sovit i 30 minuters intervaller och däremellan legat vaken med en huvudvärk som var sänd från helvetet.
Ett pulserande jävulskap som inte ville ge med sig hur många värktabletter man än proppade i sig.
Jag skulle byta denna natt mot vilken fiskenatt som helst, även en natt vid en fisktom laxälv med hundratusentals myggor surrandes och stickandes på mig och inte en fisk så långt ögat når.

Men nu mår jag klart bättre.
Till slut verkade värktabletterna gör sitt jobb och när jag gick upp i morse så kändes det något bättre och efter lite frukost och en kaffe så började huvudvärken allt mer tappa taget om mitt arma huvud och efter ett tag vara i stort sett helt borta.

Hoppas nu bara att den inte dyker upp igen till nästa natt.

Inga kommentarer: