måndag, juni 18, 2007

Filmskapare

Har under hela kvällen tankat in filminspelningar i datorn.Vilken jävla tid det tar när man har några timmar film.
Det är praktiskt taget bara film på "den blivande fiskaren" men jag hade en tanke på att man kanske skulle börja filma sig själv under olika fiskepass för att se om man gör några fel.

Man har ju t.e.x. sett golfare som filmar sig för att få en bättre sving och då borde man själv kunna filma när man gör ett flugkast för att se vad man gör fel och hur man kan göra det bättre.
Och vem har inte sett Stefan Holms pappa med videokameran i ett konstant grepp filmandes Stefans alla hopp för att han skall kunna lära sig något som gör att han kan hoppa högre.
På samma sätt skulle man kunna lära sig att kasta längre och med bättre placering av flugor eller drag.
Man skulle även kunna filma mothugg och drillningar av fisk för att lära sig hur man skall göra för att inte tappa så många, om man nu gör det.

Det finns ju praktiskt taget en oändlig massa möjligheter där bara fantasin sätter gränser.
Frågan är bara vem som skulle kunna filma mig?
Får väl ringa Spielberg.

Fast förövrigt så är ju jag världens bästa fiskare så jag behöver ju inte lära mig något för jag gör ju allt rätt hela tiden och varken missar mothugg eller tappar fisk.

Inga kommentarer: