torsdag, maj 24, 2007

Förhandsfavorit

Inför en viktig tävling ska man ju vila dagarna innan och det är precis vad jag gjort. Gått och strosat lite med en glass i min hand och sett enbart grymt cool ut. Gick förbi den lokala ån och vara bara tvungen att peta lite i vattnet för att få upp känslan inför helgen.
Jag vet ju med säkerhet att jag kommer att vinna denna tävling överlägset och sen spela skjortan av grabbarna på poker på kvällen men man kan ju vara snäll och inte ge grabbarna alltför högt odds hos det lokala spelbolaget.

M.t.P.´s fiskeodds:

M.t.P. : 1.00 gånger pengarna
Alla andra: 999 gånger pengarna

Eftersom det är så givet vem som kommer vinna så har tyvärr detta spel stängts.

1 kommentar:

AspLövet sa...

Jag förstår inte ens varför du bjuder upp folk till landet. Du får fixa allt som vanligt utan ens ett litet tack.

Se till att förnedra dom riktigt hårt nu!