onsdag, november 21, 2007

Segt som fan

Snor, snor detta jävla sega snorande som inte vill ge med sig och värst är det ju nu på morgonen när det har legat till sig lite under natten.
Trodde fan att det var halva hjärnan som kom ut nyss när jag snöt mig.
Hur fan skall jag hinna med att få tillbaka lite krafter till helgen så att man kan ge sig ut på julhandel.......eeeehhhh....NOT!!.
Skoja bara.
Hoppas naturligtvis på lite fiske även denna helg precis som alla andra helger men vi får se om sjukstugan därhemma har försvunnit till dess.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmm julhandel skriver du...men jag har ju inte ens berättat för dig vad jag önskar mig...ja, ja...det kommer här:

En Fish-cat (ju förr ju bättre, prostatan lider)

Ett par hela noppisar (prostatan igen)

En Höst-havsöring...besa eller blänkare gör det samma...jag vill ha HÖSTFISK!!

(minst) En vårfångad havsöring (Blänkare givetvis) på över 4,150 Kg, -dock under 70 cm (OK med under 80 cm om den väger över 6kg).

En Harr över 54 cm (kan vänta tills i sommar)

En fet-guidning som leder till en flugfångad Gädda på över 10kg (kan ta den som en liten vårpresent)

Sällskap till Kaitum eller liknande mot sensommaren

1:a tjing på fiske runt ensamma tallen då Flokes Vänner besöker Idsjöströmmen

Alltid vara med i ditt lag då det är tävling (för att slippa diska)

Känns som jag glömt en del....återkommer med kompletteringar senare....


...D.E.

P.S.
Tack snälla tomten!!
D.S.