torsdag, november 15, 2007

LiquiSole i Röven?

När jag var och fiskade ifrån min flytring i lördags så märkte jag till min köldskadade rövs förskräckelse att min vadarbyxor läckte som ett såll.
Jag tala om detta för min polare som var med.
Jag sa något i stil med - mina vadare läcker och jag blir dyngvåt i röven.
Som svar fick jag - det är bara att trycka dit LiquiSole.
Liquisole i röven?, tänkte jag.
Jag tyckte ju att detta lät konstig men ville inte verka okunnig så jag sa inget utan åkte till närmsta butik och innhandlade en tub.

Inte fan vet jag om vadarna kommer läcka mindre men min röv blev i.v.f. lite gladare ;).


2 kommentarer:

Anonym sa...

fan va rädd jag blev, uppdaterade sidan och ett rött arsle skrämde livet ur mig!

M.t.P. sa...

Ja inte är det någon vacker syn direkt.
Jag förstår att du blev rädd.