tisdag, maj 15, 2007

FAN......Ansvarig igen.

Det är fan förjävligt att man inte kan vara som alla andra och bara lita på att någon annan fixar det som skall fixas.
Nu har jag återigen tagit på mig rollen som lekledare, fiskeguide, köksmästare, sänguthyrare och badvakt.
Det var ju naturligtvis så att alla andra litade på att jag skulle ta tag i och ansvara över Bouleträffen även om jag har försökt att inte göra detta.Men såklart kunde jag inte hålla mina fingrar och åsikter ifrån detta arrangemang så nu sitter man där som ansvarig över att fixa båtar, sängplatser, bra fiskevatten, bad i tunna, lekar och tävlingar samt käk till 12 personer.

Som tur är så är jag ganska bra på att delegera ut en hel del av de saker som skall fixas men som jag alltid har sagt, skall det bli bra gjort får man göra det själv.
Kanske därför som man har stressmage och huvudvärk som ständiga följeslagare.

Men, men det är bara att kämpa på och jag kommer hur som helst att publicera en egen deltagarpresentation på denna blogg under kommande vecka.
Fyra av deltagarna kan ni redan nu se presenterade i mitt tidigare inlägg från den 28 April.

Håll till godo

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha...att TT fyller år det nämner man tydligen inte i denna blogg !!

M.t.P. sa...

Det har du alldeles rätt i :)